η ιστορία της γλώσσας!

Επιστήμες, επιστήμονες, ανακαλύψεις, θεωρίες και απόψεις που ανατρέπουν όλα όσα πιστεύαμε μέχρι σήμερα. Γίνονται γνωστά όλα αυτά ή κάποιοι τα αποκρύπτουν; Ελέγχεται η Έρευνα από κάποια κέντρα Εξουσίας;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Smaug » Κυρ Νοέμ 12, 2006 12:13 am

Φίλε deusXmachina ειλικρινά χαίρομαι που σε έβαλα στο τρυπάκι να απαντήσεις……Εξάλλου από έναν καλό διάλογο κανείς ποτέ δεν βγήκε χαμένος.

Πολύ ωραία τα επιχειρήματά σου….αλήθεια….
Μα με την σειρά μου θα σου δώσω άλλα λίγα στοιχεία …

Μιλάς για τους ινδοευρωπαίους και τον πολιτισμό…..την γλώσσα τους και για το πώς επηρέασαν και άλλαξαν όλους τους πολιτισμούς της Ευρώπης.

Η ύπαρξη λοιπόν αυτού του πολιτισμού χρονολογείτε πάνω κάτω το 6.000 π.Χ. ;;;;;;
Ο Ελληνικός πολιτισμός … με την μορφή που ακολούθησε εως τα κλασσικά χρόνια άρχισε στην ουσία το 40.000π.Χ…….και διευκρινίζω…πως με αυτό εννοώ πως από τότε ήταν αρκετά ανεπτυγμένος…σε σχέση πάντα με τους υπόλοιπους της εποχής.

Παράθεση από Ελληνικός πολιτισμός – μύθοι και ιστορία

50.000 π..Χ.
Οι αιγαίοι χαράζουν τα πρώτα ιερογλυφικά.
43.000.πΧ.
Αρχή λατρείας θεοτήτων του Ολύμπου.
Εξάπλωση των ελλήνων στην βόρεια ελληνική Χερσόνησο (Αίμου0στις παραλίμνιες ολόγυρα περιοχές της Μ. Ασίας, στην ιταλική χερσόνησο, και στην ιβηρική στις στεριές της πρώην Μεσόγειου θάλασσας. (Που ήταν μεγάλη λίμνη με νησιωτικά συμπλέγματα.
Αρχή μασκοφόρων εορτών (Κρόνια)
38.000πΧ.
Οι έλληνες κατοίκησαν στην Αιθιοπία και άρχισαν να καθαρίσουν τις πεδιάδες του Νείλου.
37.000π.Χ.
Ραδιοχρονολόγηση του τελευταίου στρώματος του Ασπροχάλικο Ιωαννίνων αποκάλυψε επαγγελματικές ασχολίες ανθρώπων σε αυτήν την περιοχή.
Στην Κοιλάδα του Λούρου (Ήπειρος) βρέθηκαν λίθινες λεπίδες επεξεργασμένες με δεξιοτεχνία και χρονολογημένες.
32,000π.Χ.
Δημιουργούνται μεγάλες πόλεις στον ελλαδικό χώρο, όπως το ¶ργος, Ίναχο, η Κόρινθος, η Ποσειδωνία (Αθήνα), η Θήβα .κ.α……
29.000 π.Χ
Ίδρυση του μαντείου της Δωδώνης στην Θεσσαλία.
29.00π.Χ. Καθιερώνονται τα ελευσίνια μυστήρια…..
26.000π.Χ
Καθιερώνονται τα Καβείρια μυστήρια
23.000π.Χ
Ιδρύεται το Μαντείο του ¶μμωνος Διός στα παράλια της Αφρικής και μεταφέρονται εκεί τα αρχεία του Μαντείου της Δωδώνης.
21.000π.Χ
Η πρώτη μεγάλη έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας.
18.000π.Χ
ΟΙ Αρκάδες λατρεύουν τον Πάνα.
15.000π.Χ
Η ναυσιπλοία στο Αιγαίο σε μεγάλη ανάπτυξη.
11.832π.Χ
Ορφικά κείμενα σε ιερή ελληνική γραφή……
10,000π.Χ.
Βρέθηκε εργαστηριακή μονάδα κατεργασίας του οψιανού λίθου της μήλου στην Ερμιονίδα.
Ο Έβανς υπολόγισε από τα κτίσματα που βρήκε στην Κρήτη. Ότι το νησί είχε μεγάλη ανάπτυξη πολύ πριν το 10,000
9.000.π.Χ.
Εμφανίζονται τα ελληνικά φύλα (Αιολείς, Δωριείς, αχαιοί και Ίωνες)
Έχουν κοινή γλώσσα, ήθη και έθιμα και λατρεύουν τους θεούς του Ολύμπου.
Αργότερα επικρατούν σταδιακά σε όλον τον ελλαδικό χώρο.
Η ελληνική διανόηση σε άνθηση με την διάδοση της μονοθειστικής φιλοσοφίας.
8.000 π.Χ
Στην θέση ασπροχάλικο βρίσκονται γεωμετρικά παραμορφομένες πέτρες.
Ο προ – Μινωικός πολιτισμός σε μεγάλη ανάπτυξη.
Το μαντείο των Δελφών κυρίαρχο στον ελλαδικό χώρο.
7.500.π.Χ
κατακλυσμός του Δάρδανου.
7.000.πΧ
Το Μουσσαίον του Παγγαίου (Ανώτατη σχολή φιλοσοφίας - πανεπιστήμιο)
Διαμόρφωση του Μυκηναικού πολιτισμού.
Ο Αιγεύς κυρίαρχος της Αττικής και Βοιοτίας.
6.290.πΧ
Ευρήματα εγχάρακτης κεραμικής
Στην περιοχή Ελάτεια
Κυκλαδικά ειδώλια
Καλλιέργεια σίτου στην Ελλάδα.
6.000
Βρέθηκαν έργα τέχνης που χρονολογούνται το 6000πΧ
Στην Κνωσό βρέθηκε ανδρικό μαρμάρινο ειδώλιο.
Κεραμικά και όστρακα που βρέθηκαν στο νησί Γιούρα (Β. Σοοράδες) από σύγχρονες ανασκαφές, φέρουν εγχάρακτα τα γράμματα του ελληνικού φωνητικού Αλφαβήτου….
Μυκηναικός πολιτισμός σε διάδοση και ανάπτυξη σε όλον τον Μεσογειακό χώρο.
Ο αιγαιοπελαγίτικος πολιτισμός σε μεγάλη ανάπτυξη……


Οι ημερομηνίες αυτές προκύπτουν από αναφορές ιστορικών, φιλοσόφων της εποχής….και πολλές από αυτές έχουν επαληθευτεί και με επιστημονικά μέσα….όπως παραδείγματος χάριν και αυτό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ στο συγκεκριμένο θέμα….
δηλαδή ….
6.000
Βρέθηκαν έργα τέχνης που χρονολογούνται το 6000πΧ
Στην Κνωσό βρέθηκε ανδρικό μαρμάρινο ειδώλιο.
Κεραμικά και όστρακα που βρέθηκαν στο νησί Γιούρα (Β. Σοοράδες) από σύγχρονες ανασκαφές, φέρουν εγχάρακτα τα γράμματα του ελληνικού φωνητικού Αλφαβήτου….
Μυκηναικός πολιτισμός σε διάδοση και ανάπτυξη σε όλον τον Μεσογειακό χώρο.


Γενικά….η γραπτή γλώσσα εμφανίζεται στον ελλαδικό χώρο περίπου 3.000 χρόνια πριν από αυτήν των ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΩΝ……!!!!!!!

Για να μην αναφέρω το
50.000 π..Χ.
Οι αιγαίοι χαράζουν τα πρώτα ιερογλυφικά…..

Γενικά σύμφωνα με ΝΕΕΣ έρευνες ….πιστεύεται ..πως ο ελληνικός λόγος…άρχισε να διαμορφώνεται 60.000 χρόνια πριν….για αυτό είναι τόσο τέλειος…αρμονικός….και πλουσιότατος.

Οι ελληνικές Πρώτες λέξεις είναι 6.348.000…και με τις παράγωγες μαζί….φτάνουν τις 72.580.000……..!!!!!!!!!!!!

Ποια άλλη γλώσσα έχει τέτοιο πλούτο….;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Η αγγλική που με τις παράγωγές της φτάνει τις 600.000 λέξεις;;;;;;;;; και οι πρώτες είναι 200.000;;;;;;;;;

Βέβαια φίλε deusXmachina πάντα θα υπάρχει ο αντίλογος από τη άλλη πλευρά….και πάντα θα μπαίνει κάποιο επιχείρημα πάνω στο επιχείρημα………

Daidalus ειλικρινά σε βρίσκω πολύ λάθος…..Δεν είναι απαραίτητο να είσαι γνώστης κάποιου αντικειμένου….για να το θαυμάζεις και να εκτιμάς την αξία του….
Μπορεί να σου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο σαν άθλημα και μέσα στο γήπεδο να μην μπορείς να κλοτσήσεις την μπάλα…….

Και ποιος δεν κάνει ορθογραφικά λάθη……δεν αναιρεί κάτι αυτό όμως…..
Μην ξεχνάς πως ο Θεμέλια Σοφίας είναι 15 χρονών και για 15 χρονών παιδί είναι πολύ καλά ενημερωμένος...και πολύ καλός συζητητής...

Εγώ είμαι 21 χρονών και δεν ξέρω αρχαία ελληνικά…μα κάποια στιγμή σίγουρα θα κάτσω να μάθω..)
Με λίγα λόγια όλα ξεκίνησαν εδώ…
Και για να δικαιολογήσω την κριτική μου.
Και τι έγινε δηλαδή;
ΤΩΡΑ τι κάνουμε;
Εξακολουθούμε να ψάχνουμε να βρούμε την δόξα του παρελθόντος μας, που ήδη έχουμε αρκετή, ενώ ανεχόμαστε την μίζερη μη-πνευματική σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα.


Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου…τι κάνουμε τώρα….
Πολλοί έχουν επαναπαυτεί από την σκέψη…
Ότι κάναμε κάναμε…
Ότι προσφέραμε προσφέραμε…..

Εγώ λοιπόν θα πω πως αν σκεφτόμασταν τώρα…όπως οι πρόγονοί μας τότε…..τα πράγματα για εμάς και την χώρα μας…θα ήταν τελείως διαφορετικά.

ΜΑ ακόμη και σήμερα οι Φιλέλληνες ελληναράδες πατριωτάρες …τείνουν πιο πολύ σε φασιστικές…ρατσιστικές αντιλήψεις….που τα είδαν αυτά στην αρχαία ελλάδα;;;;

Καλός ο Παρθενών….μα ίσως αν κοιτούσαμε και λίγο την φιλοσοφία…..αυτό είναι που μετράει……και ας ήταν των Εσκιμώων ο πολιτισμός……
«Μα εγώ μ'ένα άγριο περήφανο χορό, σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω, θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω»
Άβαταρ μέλους
Smaug
Λόγιος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 10, 2006 12:59 pm

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mushroom » Κυρ Νοέμ 12, 2006 12:21 am

Θ.Σ. τα σπας!!! :P
(Παρά που είσαι και λίγο ανωρθογραφος, αλλά εντάξει αυτό το
θεωρώ αμελιτέο αν το συγκρίνει κάποιος με όσα είναι αυτά που έχεις να μας δηλώνεις συνολικά)
Και μην το βάζεις κάτω, υπάρχουν δυσλεκτικοί που έχουν διακριθεί
σε πάρα πολλούς τομους της επιστήμης και της διανοητικής, ακόμα και στα λογοτεχνικά έργα και τα συγραμματα.
Κυκλοφορούν φήμες οτι ο Albert Einstein τύχαινε δυσλεκτικός και
ένας καθηγητης μας ελεγε στο σχολείο μας οτι στα μαθηματικά και στη γλώσσα στο γυμνάσιο δε σκάμπαζε μια. Αλλά μετά πρόκοψε το παλικαρι.
Οπότε ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον. :wink:
Saw you sitting on a sunbeam
In the middle of my daydream
Oh, my Lady Fantasy, i love you.
Camel
Άβαταρ μέλους
mushroom
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 04, 2006 5:26 am

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Κυρ Νοέμ 12, 2006 12:21 am

Smaug έγραψε:Φίλε deusXmachina ειλικρινά χαίρομαι που σε έβαλα
Οι ελληνικές Πρώτες λέξεις είναι 6.348.000…και με τις παράγωγες μαζί….φτάνουν τις 72.580.000……..!!!!!!!!!!!!


εεε;;; εγώ είχα διαβάσει ότι μια κινέζικη έρευνα είχε μετρήσει 96.000.000
λέξεις , και έλεγε πως υπάρχουν και άλλες!!!!πριν 3 χρόνια , αν δεν κάνω λάθος....

ΥΠ: νομίζω ότι δεν πρόσεξες το κείμενο που έγραψα πάνω! θα ήθελα την γνώμη σου....
Θεμέλια Σοφίας
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Κυρ Νοέμ 12, 2006 12:30 am

mushroom έγραψε:Θ.Σ. τα σπας!!! :P
(Παρά που είσαι και λίγο ανωρθογραφος, αλλά εντάξει αυτό το
θεωρώ αμελιτέο αν το συγκρίνει κάποιος με όσα είναι αυτά που έχεις να μας δηλώνεις συνολικά)
Και μην το βάζεις κάτω, υπάρχουν δυσλεκτικοί που έχουν διακριθεί
σε πάρα πολλούς τομους της επιστήμης και της διανοητικής, ακόμα και στα λογοτεχνικά έργα και τα συγραμματα.
Κυκλοφορούν φήμες οτι ο Albert Einstein τύχαινε δυσλεκτικός και
ένας καθηγητης μας ελεγε στο σχολείο μας οτι στα μαθηματικά και στη γλώσσα στο γυμνάσιο δε σκάμπαζε μια. Αλλά μετά πρόκοψε το παλικαρι.
Οπότε ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον. :wink:

σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, φαίνεται καθαρά ότι προσπαθείς να με κάνει να μην στεναχωρούμαι που είμαι δυσλεκτικός! και με συγκίνησε αυτό...

επειδή το έχω μελετήσει πολύ το θέμα(και μου έχουν πει και δάσκαλοι εξειδικευμένοι σε αυτό) :

το μέρος του μυαλού που επεξεργάζεται(κάτι τέτοιο) είναι πιο γρήγορο από των άλλων ανθρώπων , και για αυτό δεν μπορεί να συγχρονιστεί με τα υπόλοιπα μέρη εξού τα μαθητικά προβλήματα!!! άρα η επιστήμη λέει ότι γεννήθηκα πιο έξυπνος από τους άλλους ανθρώπους(είναι λίγο αλαζονικό αυτό που κάνω , δεν το συνηθίζω , αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω αυτό το θέμα) .... Η κυρία μου είπε ότι στο πανεπιστήμιου τους είπαν ότι : Ενώ όλοι οι άνθρωποι βλέπουν το πολύ 2-4 λέξεις οι δυσλεκτικοί βλέπουν εικόνες!

ΥΠ: Έχουμε κάπια προτερήματα και κάπια μειονεκτήματα
Θεμέλια Σοφίας
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mushroom » Κυρ Νοέμ 12, 2006 1:55 am

:arrow: Δημήτρης Αναστασίου, "ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Θεωρία και Έρευνα,
Όψεις Πρακτικής"
Εκδόσεις Ατραπός
Αθήνα 1998

...Είναι χαρακτηριστικός ο ορισμός της αμερικανικής εταιρείας Δυσλεξίας Orton Society (1994):
"Η δυσλεξία είναι μια νευρολογικής φύσεως, συχνά οικογενειακή
διαταραχή που έχει να κάνει με την κατάκτηση και την επεξεργασία του λόγου. Ποικίλλει ως προς τον βαθμό σοβαρότητας, εκδηλώνεται με δυσκολίες στην πρόσληψη της γλώσσας και τη γλωσσική έκφραση, συμπεριλαμβανιμένης της φωνολογικής επεξεργασίας, με δυσκολία στην ανάγνωση, τη γραφή, την ορθογραφία και μερικές φορές την αριθμητική. Η δυσλεξία δεν οφείλεται σε έλλειψη κινήτρων, σε αισθητηριακές βλάβες, σε ακατάλληλη διδασκαλία ή σε απρόσφορες συνθήκες περιβάλλοντος, ωστόσο μπορεί να συνυπάρχει με αυτές τις καταστάσεις. Αν και η δυσλεξία είναι ένα
πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα άτομα σε όλη τους τη ζωή, κάποια δυσλεκτικά άτομα συχνά ανταποκρίνονται επιτυχώς στην έγκαιρη και κατάλληλη παρέμβαση." (Pumfrey, 1995, 1997a Thomson 1997).


=6]Διάγνωση στη βάση κριτηρίων αποκλεισμού[]
Για να οριστεί ένα άτομο ως δυσλεξικό, πρέπει:
1) Να υστερεί στην ανάγνωση και στην ορθογραφία
2) Να μην έχει αισθητηριακές ή σοβαρές νευρολογικές βλάβες
3) Να έχει επαρκείς ευκαιρίες για να μάθει να διαβάζει και να γράφει
4) Να μην έχει ψυχιατρικά και σοβαρά συναισθηματικά προβλήματα
5)Να έχει μέση ή ανώτερη νοημοσύνη
....ο περιορισμός αυτός είναι και το βασικό κριτήριο που διαφοροποιεί τους δυσλεξικούς από άλλες ομάδες "φτωχών αναγνωστών"

Οι συνέπειες της διάγνωσης
.....Ένα από τα θετικά αποτελέσματα της διάγνωσης θεωρείται ότι
οι γονείς μπαίνουν σε διαδικασίες επίλυσης ζητημάτων, όπως είναι αμφιβολίες για τη νοημοσύνη του παιδιού, ή αρχίζουν να αντιμετωπίζουν με "άλλο μάτι" την άρνηση του παιδιού να διαβάσει και να γράψει. Αρχίζουν να λύνονται δηλαδή προκαταλήψεις που εκφράζονται με χαρακτηρισμούς, όπως "βλακας", "μπουμπούνας",
"δεν τα παίρνει τα γράμματα", ή "είναι τεμπέλης", "βαριέται το διάβασμα" κ.α. Χαρακτηρισμοι που, όσο και αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι ανήκουν σε άλλες μακρινές εποχές, δυστυχώς είναι
παρόντες και ακούγονται τόσο συχνά στο σχολείο, στο σπίτι, τη σχολική παρέα.......


Υπάρχει ο κίνδυνος με βάση και τη "διαγνωστική ετικέτα", το παιδί να τοποθετηθεί σε μια διαρκή θέση του "αδύναμου" μέσα στην οικογένεια (Ravenette, 1979).


Η φροντίδα και μέριμνα για το παιδί πρέπει να σημαίνει βοήθεια με κύριο πρωταγωνιστή μιας μακρόχρονης προσπάθειας το ίδιο το παιδί.


Η ανάγνωση δεν είναι μια εμπειρία του "όλα ή τίποτα". Είναι μια σύνθετη δεξιότητα που βασίζεται στην αλληλεπίδραση μιας σειράς από δεξιότητες, και οι οποίες ασφαλώς έχουν μια πλευρά ετοιμότητας που δε θα πρέπει να υποτιμάται.


Επειδή η παρέμβαση στη δυσλεξία έχει βασικά έναν εκπαιδευτικό χρακτήρα, θα πρέπει να εμπλέκει πρώτα και κύρια το ίδιο το σχολείο....
.....Μέρος του προβλήματος λοιπον είναι μια ορθότερη πληροφόρηση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να είναι σε θέση να "δεχτούν τη διαφορετικότητα" του δυσλεξικού παιδιού μέσα στη σχολική τάξη.......


Δεν υπάρχει κανένας a priori λόγος να θεωρήσουμε ότι τα δυσλεξικά παιδιά με κανονικό ή υψηλο Δείκτη Νοημοσύνης θα παρουσιάσουν
διαφορετική πρόγνωση κα ανταπόκριση στην παρέμβαση από τα μη δυσλεξικά παιδιά με σχετικά χαμηλότερο Δ.Ν. ως προς τις αναγνωστικές αποκωδικοποιητικές ικανότητες και ορθογραφικές ικανότητες.


...θα ήταν αθέμιτη ποιαδήποτε διάκριση στη βάση της βαθμολογίας σε ένα τεστ νοημοσύνης, αν στερούσε μια ενισχυτική εκπαιδευτική υποστήριξη από όσα [σ.σ. δυσλεξικά] παιδιά τη χρειάζονται.
Oι Reason & Frederickson (1996) υπογραμμίζουν ότι οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των "φτωχών αναγνωστών" π.χ. ενός (σσ μη δυσλεξικού) παιδιού με Δ.Ν.=79, ενός δυσλεξικού παιδιού π.χ. με Δ.Ν.=92 και ενός δυσλεξικού παιδιού με Δ.Ν.=125, τα οποία έχουν την ίδια ηλικία και την ίδια χαμηλή αναγνωστική επίδοση, μπορεί να έχει μεγάλη σημασία για την έρευνα. Ακόμα για την ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση που θα τους προσφερθεί ίσως να σημαίνει μια διαφοροποιημένη προσέγγιση. Θα πρέπει όμως να συμφωνηθούν τα εξής: Kαι τα τρία παιδιά έχουν την ίδια ανάγκη, δηλαδή να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν. Και τα τρία παιδιά έχουν τη δυνατότητα να ωφεληθούν από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.


οκ, ψιλοάσχετο με το topic i know, αλλά μια που το έφερε η κουβέντα...
Saw you sitting on a sunbeam
In the middle of my daydream
Oh, my Lady Fantasy, i love you.
Camel
Άβαταρ μέλους
mushroom
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 04, 2006 5:26 am

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Κυρ Νοέμ 12, 2006 10:50 am

mushroom έγραψε::arrow: Δημήτρης Αναστασίου, "ΔΥΣΛΕΞΙΑ: Θεωρία και Έρευνα,
Όψεις Πρακτικής"
Εκδόσεις Ατραπός
Αθήνα 1998

...Είναι χαρακτηριστικός ο ορισμός της αμερικανικής εταιρείας Δυσλεξίας Orton Society (1994):
"Η δυσλεξία είναι μια νευρολογικής φύσεως, συχνά οικογενειακή
διαταραχή που έχει να κάνει με την κατάκτηση και την επεξεργασία του λόγου. Ποικίλλει ως προς τον βαθμό σοβαρότητας, εκδηλώνεται με δυσκολίες στην πρόσληψη της γλώσσας και τη γλωσσική έκφραση, συμπεριλαμβανιμένης της φωνολογικής επεξεργασίας, με δυσκολία στην ανάγνωση, τη γραφή, την ορθογραφία και μερικές φορές την αριθμητική. Η δυσλεξία δεν οφείλεται σε έλλειψη κινήτρων, σε αισθητηριακές βλάβες, σε ακατάλληλη διδασκαλία ή σε απρόσφορες συνθήκες περιβάλλοντος, ωστόσο μπορεί να συνυπάρχει με αυτές τις καταστάσεις. Αν και η δυσλεξία είναι ένα
πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα άτομα σε όλη τους τη ζωή, κάποια δυσλεκτικά άτομα συχνά ανταποκρίνονται επιτυχώς στην έγκαιρη και κατάλληλη παρέμβαση." (Pumfrey, 1995, 1997a Thomson 1997).


=6]Διάγνωση στη βάση κριτηρίων αποκλεισμού[]
Για να οριστεί ένα άτομο ως δυσλεξικό, πρέπει:
1) Να υστερεί στην ανάγνωση και στην ορθογραφία
2) Να μην έχει αισθητηριακές ή σοβαρές νευρολογικές βλάβες
3) Να έχει επαρκείς ευκαιρίες για να μάθει να διαβάζει και να γράφει
4) Να μην έχει ψυχιατρικά και σοβαρά συναισθηματικά προβλήματα
5)Να έχει μέση ή ανώτερη νοημοσύνη
....ο περιορισμός αυτός είναι και το βασικό κριτήριο που διαφοροποιεί τους δυσλεξικούς από άλλες ομάδες "φτωχών αναγνωστών"

Οι συνέπειες της διάγνωσης
.....Ένα από τα θετικά αποτελέσματα της διάγνωσης θεωρείται ότι
οι γονείς μπαίνουν σε διαδικασίες επίλυσης ζητημάτων, όπως είναι αμφιβολίες για τη νοημοσύνη του παιδιού, ή αρχίζουν να αντιμετωπίζουν με "άλλο μάτι" την άρνηση του παιδιού να διαβάσει και να γράψει. Αρχίζουν να λύνονται δηλαδή προκαταλήψεις που εκφράζονται με χαρακτηρισμούς, όπως "βλακας", "μπουμπούνας",
"δεν τα παίρνει τα γράμματα", ή "είναι τεμπέλης", "βαριέται το διάβασμα" κ.α. Χαρακτηρισμοι που, όσο και αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι ανήκουν σε άλλες μακρινές εποχές, δυστυχώς είναι
παρόντες και ακούγονται τόσο συχνά στο σχολείο, στο σπίτι, τη σχολική παρέα.......


Υπάρχει ο κίνδυνος με βάση και τη "διαγνωστική ετικέτα", το παιδί να τοποθετηθεί σε μια διαρκή θέση του "αδύναμου" μέσα στην οικογένεια (Ravenette, 1979).


Η φροντίδα και μέριμνα για το παιδί πρέπει να σημαίνει βοήθεια με κύριο πρωταγωνιστή μιας μακρόχρονης προσπάθειας το ίδιο το παιδί.


Η ανάγνωση δεν είναι μια εμπειρία του "όλα ή τίποτα". Είναι μια σύνθετη δεξιότητα που βασίζεται στην αλληλεπίδραση μιας σειράς από δεξιότητες, και οι οποίες ασφαλώς έχουν μια πλευρά ετοιμότητας που δε θα πρέπει να υποτιμάται.


Επειδή η παρέμβαση στη δυσλεξία έχει βασικά έναν εκπαιδευτικό χρακτήρα, θα πρέπει να εμπλέκει πρώτα και κύρια το ίδιο το σχολείο....
.....Μέρος του προβλήματος λοιπον είναι μια ορθότερη πληροφόρηση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ώστε να είναι σε θέση να "δεχτούν τη διαφορετικότητα" του δυσλεξικού παιδιού μέσα στη σχολική τάξη.......


Δεν υπάρχει κανένας a priori λόγος να θεωρήσουμε ότι τα δυσλεξικά παιδιά με κανονικό ή υψηλο Δείκτη Νοημοσύνης θα παρουσιάσουν
διαφορετική πρόγνωση κα ανταπόκριση στην παρέμβαση από τα μη δυσλεξικά παιδιά με σχετικά χαμηλότερο Δ.Ν. ως προς τις αναγνωστικές αποκωδικοποιητικές ικανότητες και ορθογραφικές ικανότητες.


...θα ήταν αθέμιτη ποιαδήποτε διάκριση στη βάση της βαθμολογίας σε ένα τεστ νοημοσύνης, αν στερούσε μια ενισχυτική εκπαιδευτική υποστήριξη από όσα [σ.σ. δυσλεξικά] παιδιά τη χρειάζονται.
Oι Reason & Frederickson (1996) υπογραμμίζουν ότι οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των "φτωχών αναγνωστών" π.χ. ενός (σσ μη δυσλεξικού) παιδιού με Δ.Ν.=79, ενός δυσλεξικού παιδιού π.χ. με Δ.Ν.=92 και ενός δυσλεξικού παιδιού με Δ.Ν.=125, τα οποία έχουν την ίδια ηλικία και την ίδια χαμηλή αναγνωστική επίδοση, μπορεί να έχει μεγάλη σημασία για την έρευνα. Ακόμα για την ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση που θα τους προσφερθεί ίσως να σημαίνει μια διαφοροποιημένη προσέγγιση. Θα πρέπει όμως να συμφωνηθούν τα εξής: Kαι τα τρία παιδιά έχουν την ίδια ανάγκη, δηλαδή να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν. Και τα τρία παιδιά έχουν τη δυνατότητα να ωφεληθούν από τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.


οκ, ψιλοάσχετο με το topic i know, αλλά μια που το έφερε η κουβέντα...


ευχαριστώ :wink: αλλα να ξέρεις ότι έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα απο τότε(1998)
Θεμέλια Σοφίας
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Κυρ Νοέμ 12, 2006 11:44 am

θα ήθελα να προσθέσω κάτι. Αυτό που λέω με περηφάνια(ότι είμαι έλληνας) είναι και η κατάρα μου! γιατί άν ήμουν ξένος και έλεγα αυτά πού έχουν δείξει η δικές μου μελέτες! δεν θα με έλεγε κάνει ούτε με έμμεσο ούτε και άμεσο τρόπο , ότι είμαι ρατσιστής , ότι θέλω να δείξω ότι όλα ξεκίνησαν από εδώ....
δηλαδή αν πράγματι όλα ξεκίνησαν από εδώ ;;; δεν πρέπει να το δεχτούμε γιατί θα μας πουν "ρατσιστές";;;; !Δηλαδή να απορρίψουμε την αλήθεια;;; Η αλήθεια δεν έχει όρια ..
Θεμέλια Σοφίας
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Κυρ Νοέμ 12, 2006 2:05 pm

Τυγχάνει την Τετάρτη που μας έρχεται να γράφω διαγώνισμα στους Φοίνικες και τους εβραίους. Το βιβλίο της ιστορίας(1 λυκείου) λέει μέσα:

«Η βελτίωση των εμπορικών συναλλαγών και η ανάπτυξη της σχετικής αλληλογραφίας οδήγησε στην εφεύρεση του αλφαβήτου. Έτσι ονομάστηκε το σύνολο των συμβόλων της γραφής τους, επειδή τα δύο πρώτα ήταν το άλφα και το βήτα» σελ 35 , 3 παράγραφος.

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ;;; αφού το πρώτο γράμμα στο φοινικικό αλφάβητο είναι άλεφ! Όχι αλφα ! άλφα είναι ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ! και το ίδιο και στο δευτέρο...

Πίνακας
[url]http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%
CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%B1%CE%BB%CF%86%
CE%AC%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%BF[/url]
Θεμέλια Σοφίας
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Smaug » Δευτ Νοέμ 13, 2006 4:55 am

θα ήθελα να προσθέσω κάτι. Αυτό που λέω με περηφάνια(ότι είμαι έλληνας) είναι και η κατάρα μου! γιατί άν ήμουν ξένος και έλεγα αυτά πού έχουν δείξει η δικές μου μελέτες! δεν θα με έλεγε κάνει ούτε με έμμεσο ούτε και άμεσο τρόπο , ότι είμαι ρατσιστής , ότι θέλω να δείξω ότι όλα ξεκίνησαν από εδώ....
δηλαδή αν πράγματι όλα ξεκίνησαν από εδώ ;;; δεν πρέπει να το δεχτούμε γιατί θα μας πουν "ρατσιστές";;;; !Δηλαδή να απορρίψουμε την αλήθεια;;; Η αλήθεια δεν έχει όρια ..


Δεν είσαι ρατσιστής αν πιστεύεις πχ πως ο πολιτισμός ξεκίνησε από εδώ…..
Δεν είσαι ρατσιστής αν υπερασπίζεσαι κάτι που πιστεύεις….
Δεν είσαι ρατσιστής επειδή…θαυμάζεις και προάγεις…όπως μπορείς το αρχαίο ελληνικό πνεύμα…και εξυμνείς τον αρχαίο ΕΛΛΗΝΙΚΟ λόγο….
Δεν είσαι ρατσιστής επειδή…από ‘τι έχω καταλάβει…….απλά δεν είσαι…!

Ρατσιστές είναι αυτοί που σε κατακρίνουν γα τις επιλογές σου…και για τα πιστεύω σου!


Καλή επιτυχία στο διαγώνισμα της τετάρτης…το ερώτημα βέβαια είναι τι θα γράψεις;;;
Θα γράψεις τα όσα λέει το βιβλίο της ιστορίας..;;;; ή θα γράψεις όσα πιστεύεις και θα επιχειρηματολογήσεις πάνω σε αυτά…;;;;

Εγώ είχα ένα τέτοιο δίλημμα….όχι σε διαγώνισμα …μα σε έκθεση ....στην πρώτη λυκείου….

Θα σου πω την Τετάρτη τι έκανα…


Υ.Γ. Ασ'τους να λένε...
«Μα εγώ μ'ένα άγριο περήφανο χορό, σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω, θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω»
Άβαταρ μέλους
Smaug
Λόγιος
 
Δημοσιεύσεις: 433
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 10, 2006 12:59 pm

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Θεμέλια Σοφίας » Δευτ Νοέμ 13, 2006 3:21 pm

Smaug έγραψε:
θα ήθελα να προσθέσω κάτι. Αυτό που λέω με περηφάνια(ότι είμαι έλληνας) είναι και η κατάρα μου! γιατί άν ήμουν ξένος και έλεγα αυτά πού έχουν δείξει η δικές μου μελέτες! δεν θα με έλεγε κάνει ούτε με έμμεσο ούτε και άμεσο τρόπο , ότι είμαι ρατσιστής , ότι θέλω να δείξω ότι όλα ξεκίνησαν από εδώ....
δηλαδή αν πράγματι όλα ξεκίνησαν από εδώ ;;; δεν πρέπει να το δεχτούμε γιατί θα μας πουν "ρατσιστές";;;; !Δηλαδή να απορρίψουμε την αλήθεια;;; Η αλήθεια δεν έχει όρια ..


Δεν είσαι ρατσιστής αν πιστεύεις πχ πως ο πολιτισμός ξεκίνησε από εδώ…..
Δεν είσαι ρατσιστής αν υπερασπίζεσαι κάτι που πιστεύεις….
Δεν είσαι ρατσιστής επειδή…θαυμάζεις και προάγεις…όπως μπορείς το αρχαίο ελληνικό πνεύμα…και εξυμνείς τον αρχαίο ΕΛΛΗΝΙΚΟ λόγο….
Δεν είσαι ρατσιστής επειδή…από ΅τι έχω καταλάβει…….απλά δεν είσαι…!

Ρατσιστές είναι αυτοί που σε κατακρίνουν γα τις επιλογές σου…και για τα πιστεύω σου!


Καλή επιτυχία στο διαγώνισμα της τετάρτης…το ερώτημα βέβαια είναι τι θα γράψεις;;;
Θα γράψεις τα όσα λέει το βιβλίο της ιστορίας..;;;; ή θα γράψεις όσα πιστεύεις και θα επιχειρηματολογήσεις πάνω σε αυτά…;;;;

Εγώ είχα ένα τέτοιο δίλημμα….όχι σε διαγώνισμα …μα σε έκθεση ....στην πρώτη λυκείου….

Θα σου πω την Τετάρτη τι έκανα…


Υ.Γ. Ασ'τους να λένε...


η κύρια το ξέρει πως δεν συμφωνώ .... της την έχω πει πολλές φόρες για αυτά που λέει το βιβλίο! :lol: ... το πείρα απόφαση τη θα κάνω θα γράψω αυτά που λέει το βιβλίο και από κάτω θα επιχειρηματολογήσω γιατί δεν στέκουν! αυτό το δείλιμα το έχω από την 1 γυμνασίου(όπου είχα τσακωθώ άγρια με την καθηγήτρια μου , δεν ήξερα πολλά τότε.... )
Θεμέλια Σοφίας
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τα Μυστικά και τα Παρασκήνια της Επιστημονικής Έρευνας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron

x